Wednesday, May 9, 2012

Resepi 2: Herbalife Collagen oat Strawberry

ok..hari ni stok baru sampai..Stock yang aku ada seperti berikut..nak order pm aku..free postage & COD
  • 2 unit ShapeWorks™ Tea Mix  (Large)
  • 1 unit French Vanilla  
  • 2 unit Dutch Chocolate  
  • Strawberry (aku dah amik)  
  • 1 unit Tropical Fruit
  • 1 unit Cappuccino


Hari ni aku makan 3x shake..tak tahu kenapa lapo bebeno..maaflah aku mmg tak kontrol makan..tapi sebab malas nak masak..aku minum je lah herbalife ni..siap buka 2 jenis shake lagi..1 strawbery & 1 lagi cuppuccino..pahit sikit cappucino ni..tapi ok la..dah tambah susu rendah lemak..so not bad lah..tapi..strawberi lagi aku suka berbanding choc..

so malam ni..aku buat la apa yang aku suka untuk kenyangkan perut aku..just shake je..ekceli nak letak pic kat setiap resepi..tapi malas nak transfer..kalau ada hp..boleh bluetooth je..
  • susu tepung rendah lemak 1 scope
  • HERBALIFE strawberry 1 scope
  • 1tea spoon PEPTAN collagen
  • oat 1 scope
  • air 300ml sejuk
Method:: masukan dlm shaker..shake sampai kembang..sekarang shaker herbalife dah ada spring..so bila goncang..kembang je shake tu..xpayah nak blend..kecuali kalau ko campurkan fruit..

No comments:

Post a Comment